weer naar Marokko - Reisverslag uit Valladolid, Spanje van Bé en Magriet - WaarBenJij.nu weer naar Marokko - Reisverslag uit Valladolid, Spanje van Bé en Magriet - WaarBenJij.nu

weer naar Marokko

Door: magriet

Blijf op de hoogte en volg Bé en Magriet

08 Maart 2014 | Spanje, Valladolid

we zijn nu een dag of 6 onderweg, via vrienden van ons Jurgen en Gertrud in keulen,zijn we via Luxemburg naar frankrijk gereden.
Al gaande weg laten we de winter achterons, halen de lente in ( bloeiende kersenbomen) en staan nu in zonnig Spanje.
Nog zo'n 800 km. te gaan naar de veerboot, van 12 maart.
Nog tijd genoeg.Rustig aan......

• 08 Maart 2014 - 22:15

Klaas En Tineke.:

Leuk dat jullie de zon tegemoet gaan. Een hele goede reis.
    We kijken uit naar de verslagen. Groet Klaas en Tineke.

• 08 Maart 2014 - 22:45

Geeert:

Bist dien ploffietse aant testen?

• 09 Maart 2014 - 11:04

Cor & Greet:

We wense jullie een goeie reis en veelpl;ezier. We blijven toch een beetje jaloers, maar door jullie verslagen blijven we op de hoogte en reizen we een beetje mee! ;-)

• 09 Maart 2014 - 14:53

Ronald En Tonny:

Hey,

Leuk weer wat van jullie te lezen. Hier begint de lente ook langzaam en voorzichtig door te zetten.

Liefs vanuit Griekenland,

Gr R en T

• 09 Maart 2014 - 17:10

Tinus, Jacqueline En Melissa.:

Leuke reis,het is hier ook prachtig weer 17 graden en tot gauw.

• 10 Maart 2014 - 04:19

Guus En Marjatta:

Wij hebben nog steeds goede herinneringen aan onze ontmoeting met jullie. Vorig jaar in Roemenië. Wij reden in een grijze VW T4 Westfalia. Zo te lezen hebben jullie een schitterende reis voor de boeg. We gaan het volgen en genieten daardoor weer een beetje mee.

• 15 Maart 2014 - 10:13

Siety En Anné:

ook wij gaan mee op de achterste rij.ook wij genieten van het landschap en de reis en wensen jullie
    veel plezier en genot in toch nog een onbekend land.vanmorgen had ik naar de markt een beremuts en
    handschoenen aan,dus geniet ook van de temperatuur in de vroege morgen. Wij zijn wel een klein
    beetje jaloers op jullie camper. geniet ze met een tuut van ons xxxxx pap/mam

• 16 Maart 2014 - 13:49

Mienie:

Hallo nou geniet van jullie reis ,en hier is alles goed ,en we zullen jullie volgen en vewachten weer mooie verhalen en foto s ha ha indien mogelijk liefs xx an en mienie