weer naar EUROPA - Reisverslag uit Chefchaouene, Marokko van Bé en Magriet - WaarBenJij.nu weer naar EUROPA - Reisverslag uit Chefchaouene, Marokko van Bé en Magriet - WaarBenJij.nu

weer naar EUROPA

Door: beenmagrietopreis

Blijf op de hoogte en volg Bé en Magriet

21 December 2011 | Marokko, Chefchaouene

Vandaag nog even gelummeld, en de laatste was enz. gedaan.
Nog even het dorp ingeweest, 2 mooie tafelkleden gekocht.
Schoonwater ingenomen ,w.c. leeggegooid, zodat we op tijd weg kunnen morgen.
De bedoeling is om morgen om 8 uur te rijden en kijken hoelaat we de veerboot kunnen nemen.
Jammer, we hebben een geweldige tijd gehad en we komen zeker terug.
Maar dan vroeg in het voorjaar, zodat we de klaprozen zien bloeien!
Raar idee dat Nederland zich opmaakt voor de kerst,en we er dit jaar niet bij zijn.
Hoogst waarschijnlijk wordt internet/wifi wat lastiger, omdat we straks niet zo als hier "een dongel" hebben.
Dus alvast voor iedereen hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig en vooral gezond nieuwjaar.
Dikke kus Bé en Magriet

• 22 December 2011 - 07:51

Frits, Edith & Svenj:

Hoi Bé & Margriet,
    fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad in Marokko!
    Het was en is erg leuk om jullie verslagen te lezen.
    Doe voorzichtig op de weg terug naar huis en
    jullie ook fijne kerstdagen gewenst, in de camper!

Groetjes, Frits, Edith & Svenja

• 22 December 2011 - 08:43

Mariska Van Ehbo:

Jullie ook fijne feestdagen.. en een gelukkig jaarwisseling,
    en veel gezondheid en reisplezier voor 2012..

• 22 December 2011 - 10:24

Anné/siety:

donderdag 22/12 om 11.00 donker weer motregen-regen
    temp.8.5 ce.buitenwarmte.licht aan om voldoende te kunnen
    zien.nog 3 dagen ,dan is het kerst iedereen maakt zich op om
    het gezellig te maken,ook de zaken en winkels zijn druk doende
    om klanten te trekken.we zijn blij dat jullie daar nu nog leuke
    dagen hebben.wel jammer dat jullie hier nog niet zijn om deze
    feestdagen mee te vieren .wij kijken uit naar jullie terugkomst.
    nog veel leuks en zacht weer toegewenst en al vast veul zeegn
    in twei doezend twaalm !! ain dikke smok van moeke en ain
    knuvvel van voader tot kiek.s en a .

• 22 December 2011 - 11:08

Greet & Cor:

We wensen jullie een goede terugreis en ondanks dat je geen kerstboom hebt goede kerstdagen. Bedankt voor de uitvoerige reisverslagen. We zouden haast zin hebben om ook zo'n trip te maken maar gezien onze leeftijd is dat wellicht niet verstandig;-)

• 22 December 2011 - 12:51

Egbert En Anneke:

Hoi Fam.Haaijer
    Toch dicht bij en zover weg,maar we hebben genoten van jullie reisverslagen en foto"s.Zo te lezen hebben jullie het zeer naar de zin in marokko,maar ja aan alles komt een eind zo ook aan dit avontuur
    Wij wensen jullie een veilig thuiskomst en bij deze ook hele fijne kerstdagen en een gezond 2012.
    Vanuit hier een dikke kerstknuffel van ons en voor akita een kerstknuffel van lady.
    Zou zeggen doe voorzichtig aan.
    Dikke smok van Egbert en Anneke

• 23 December 2011 - 18:17

Rob En Marja:

Volgen jullie nog steeds.Wel zelf even uit de lucht geweest vanwege reisdagen naar Franse Alpen. Rob heeft lekker geskied (en dat na 25 jaar ooit 1 weekje!) en Marja lekker gewandeld in de zon op de berg: we hebben het echt goed.
    Jullie ook zo te lezen!
    Terug in Europa en dan kerstvieren: we wensen jullie hele gezellige kerstdagen toe.

Vriendelijke groeten, Rob en Marja

• 23 December 2011 - 21:53

Hallo Be En Magriet:

Hallo Be en Magriet,

FF een berichtje uit westerlee bedankt voor de mooie reisverslagen .
    En wij willen jullie ook nog even fijne kerstdagen wensen onderweg en een gezond en gelukkig 2012 en dat jullie nog vele mooie reizen mogen maken
    En een goeie reis terug .