rustdag - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van Bé en Magriet - WaarBenJij.nu rustdag - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van Bé en Magriet - WaarBenJij.nu

rustdag

Door: beenmagrietopreis

Blijf op de hoogte en volg Bé en Magriet

13 November 2011 | Spanje, Tarifa

UITGESLAPEN vanmorgen.
Met akita langs het strand gelopen.
broodjes gehaald, alles oke vanmorgen!
rustdag is natuurlijk wel wasdag , opruimdag enz.
veel wind vandaag net als afgelopen nacht.
De was droogd wel onwijs snel, we rijden vanmiddag alast richting boot, we kunnen daar overnachten, we nemen morgen om 8 uur de veer.
Niet zo warm vandaag zo'n 15 graden, maar oke!
langzame wifi verbinding, ik zet geen foto's mee over.

• 13 November 2011 - 14:58

Jurrie En Jolanda:

We dachten dat jullie inmiddels al in Marokko waren hihihihi, niet dus! Wel al leuke stukjes voor ons om te lezen, vooral over de "de verkeerde" vertrekdag. Hoe ist mogelijk hé! Naja zo zie je maar weer het kan de beste overkomen;-)

Verder verloopt gelukkig alles naar wens, we wensen jullie een veilige overtocht morgen!

Groetjes van ons allemaal XX

• 13 November 2011 - 15:18

Eelke En GRé:

Leuk zo die verslagen , ja en die te late vetrek datum , te druk , leeftijd nou ja ,
    laat dat maar in het midden .
    Goed dat je alle ondergoed dergelijk schoon hebt want je weet het maar nooit met zon over tocht morgen .
    Goeie vaart morgen en voor spoedige ries .
    Groetjes Ons doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

• 13 November 2011 - 16:51

Jeroen:

Dus.... Morgen met de boot over. Weten jullie het wel zeker. Weg uit het veilige Europa. Als ik jullie was kwam ik weer terug. Bé kan zo weer bij Nieboer aan het werk het kwik daalde vandaag overdag tot 0 graden. Er zal weer gestrooid moeten worden. Komt er ook weer een beetje geld binnen om de opppas te betalen ( voor het huis ). Mochten jullie weer terug komen tot snel, en anders nog heel veel plezier gewenst in Marokko.

• 14 November 2011 - 19:05

Johan En Harma:

Jullie hebben al wat beleefd, hahaha. We lezen alle stukjes, erg leuk! Nou veel plezier en braaf zijn zoals ze dat hier in Belgie zeggen XX

• 15 November 2011 - 20:25

Geert En Annike:

Hoi ,hier een berichtje van ons.inmiddels zijn jullie al wel over denk ik.niet zeeziek geweest ,of toch??? wel al veel gezien.en nog veel meer beleeft. en onwijs veel kilometers gemaakt.Wat het weer betreft zit je daar op rozen,het is hier onwijs koud, met ruiten krabben.Op tijd de gordijnen dicht en de kachel omhoog.Maar de weken gaan hier ook ,net zo snel als bij jullie.Op het werk is het heel druk met accu,s en winterbanden.We hopen dat jullie in elk geval geen pech krijgen en dat je ergens strand. Voor als nog heel veel plezier met dat grote ding van jullie.enne heel weer terug komen he.
    groetjes van ons allemaal.

• 18 November 2011 - 18:21

Egbert En Anneke:

Hey hallo daar
    Zo te lezen gaat het goed en hebben jullie het goed naar de zin en mooi weer,hier niet koud en mistig.
    Foto's zijn erg mooi.
    Veel plezier en wij blijven jullie volgen.
    Groetjes Egbert en Anneke