weer thuis - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Bé en Magriet - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Bé en Magriet - WaarBenJij.nu

weer thuis

Blijf op de hoogte en volg Bé en Magriet

12 Juli 2013 | Nederland, Groningen

5 juli tot 11 juli

Langzaam aan gaan we richting huis, via Tsjechië ( nu hebben we wel een go-box nodig,weer nieuwe regels, verdikkie achteraf hadden we gewoon via Oostenrijk kunnen reizen. Was hoogstwaarschijnlijk leuker geweest).
Nemen 2 campinkjes , een Tsjechische ( onwijs slecht ) en een klein Nederlands campinkje in de Noord -Bohemen,gezellig( pension Liberta in Jeritin pod Jedlovou )
Daarna komen we in Duitsland, heerlijk ruim en overzichtelijk.
Maar ook weer veel verkeer,iedereen heeft veel haast en voordat we er erg in hebben gebeurd er een ernstig ongeluk voor onze ogen!
Een Pool haalt ons in,snijd ons haast en botst zo met een vaart in de voor ons rijdende vrachtauto, een klap,slingert er weer uit,motorkap ,losse onderdelen ,plastic enz. vliegt over de autobahn en hij beland op z’n kant in de sloot naast ons.
De auto ziet er niet uit en in eerste instantie denken we dat er niemand meer levend uit kan komen, maar gelukkig zien we het portier open gaan en de man ( alleen ) komt naar buiten.
Hij mankeert bijna niets wat schaafwonden en wat suf , we wachten bij hem totdat de hulpdiensten er zijn en alles op papier staat.
Poeh , dat had heel anders af kunnen lopen!
Even later vinden we een rustige stellplatz bij een gezellig stadje.
De dagen er na keutelen we nog even aan de Moezel en genieten nog van het lekkere weer!
En daarna weer naar huis!!
Fijn om iedereen weer terug te zien,na een prachtige reis met geweldige indrukken.

• 12 Juli 2013 - 17:06

Cor En Greet:

Fijn dat jullie weer gezond en wel thuis zijn. Bedankt voor je mooie reisverhalen. Wanneer gaan jullie weer weg? ;-)

• 13 Juli 2013 - 05:02

R En T:

Goed weggekomen. Dan is een beetje geluk best fijn.
    Jullie hebben lekker genoten van jullie mooie trip.
    Thuis is het ook mooi duus dat is ook niet verkeerd.
    Liefs vanuit een regenachtig Ulaanbaatar waar Huub en Ineke ons vergezellen.
    R en T

• 14 Juli 2013 - 01:36

Wiebe Haan:

Hallo,
    ik wou net kijken waar jullie zaten.
    maar zie dat jullie er weer zijn al.we hebben binnenkort wel even contact.

gr Wiebe

• 05 Augustus 2013 - 21:53

Hetty En Henk:

Zo, ik heb het hele verslag vandaag doorgenomen. Tjonge, wat lijkt jullie reis op de onze. Leuk dat jullie zo veel mooie dingen hebben beleefd. Groetjes vanuit Frankrijk, waar het vandaag té warm was, zo'n 37'C in de schaduw.