whisky? - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Bé en Magriet - WaarBenJij.nu whisky? - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Bé en Magriet - WaarBenJij.nu

whisky?

Door: beenmagrietopreis

Blijf op de hoogte en volg Bé en Magriet

25 December 2011 | Spanje, Madrid

Vertrekken inderdaad om klokslag 8 uur,Koud als we wegrijden, maar de zon komt er al gauw door.
Zo'n 100 km , makkie zou je denken.
Als we Tanger naderen, Pim en Hetwig rijden voor op, kijken we er raar tegen aan, veel bebouwing.
Maar Pim heeft Navigatie en wij volgen als makke schapen,Dom achteraf, tanger med stond al op het bord en we rijden er zo voorbij.
Pim had de verkeerde port aangetoetst, 45 km weer terug rijden.
Weer een cirkus nu in omgekeerde volgorde.
Aanmelden bij het ticketburo,internet problemen, paspoort nr. invullen, weer terug, gelukkig internet weer terug.
Paspoorten laten zien,
Aanmelden politieburo=gemoedelijk, Aanmelden voor de auto + witte inklarings formulier.
Camper moet door de scan, akita eruit + laptop,camera.
Scan oké ,nog één keer inklaringspapier,maar ze bedenken dat ze ook graag even binnen willen kijken, dat kan!
Kleine trapje uit, je moet het ze ook niet te gemakkelijk maken.
Eerst 1 naar binnen, Bé moet alle bakken, laden open maken.
Taal maakt niet zoveel uit,met armen/benen red bé zich prima.
Komt er nog een binnen,ze maken een wat vage drink beweging met de hand,Bier vraagt Bé? nee dat was niet de bedoeling(achteraf hadden ze graag, whisky willen hebben,foei)
En dan kunnen we door, moeten we nog een keer paspoort laten zien...KLAAR.
Het lijkt een heel gedoe, maar dat valt eigenlijk wel mee, iedereen is heel vriendelijk. lacht veel , maakt grapjes, maar alles kost wel veel tijd.
Om half 3, vertrekt de veerboot, nog mooi op tijd.
Dit keer niet misselijk,een tabletje genomen!
Om zo'n half 5 zijn we dan in Spanje, controle met honden op drugs, maar we kunnen eigenlijk zo doorrijden.
Bij la linea de la C. is eem goede gratis parkeerplek,met uitzicht op de rots van Gribaltar.
S'avonds gaan we lekker uiteten met Pim en Hetwig, hebben we wel verdient!
en gezellig als afscheid met Pim en Hetwig, want zij blijven nog wat langer hier.
Zo'n 180 km. gereden

• 25 December 2011 - 16:14

Greet & Cor:

Wat is er foei aan whisky? Het is gewoon lekker en dat weten die ambtenaren daar ook. Dus de volgende keer..... ;-) Groetjes. Greet & Cor