uitwaaien - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Bé en Magriet - WaarBenJij.nu uitwaaien - Reisverslag uit Rabat, Marokko van Bé en Magriet - WaarBenJij.nu

uitwaaien

Door: beenmagrietopreis

Blijf op de hoogte en volg Bé en Magriet

18 November 2011 | Marokko, Rabat

17 november,
We hebben vandaag de keus om naar Salé en naar Rabat te gaan.
We hebben onze bedenkingen, we zijn niet zulke stadsmensen, vooral Rabat is enorm druk.
We denken een parkeerplaats te weten, en rijden er met z’n allen( 7 campers) Salé binnen.
We kunnen staan, maar wij bedenken dat we net zo lief richting strand gaan en rijden samen Pim en Hetwig eerst naar de Carrefour en naar het strand.
Compleet de supermarkten , alles te koop!
Ik koop naast groente en fruit een heel kleine snelkookpannetje.
De kooktijd is zo voor aardappels enz. maar de helft, scheelt weer gas.
Daarna gaan we lekker naar zee, drinken daar uitgebreid koffie met broodjes en lekker uitgewaaid komen we bij de camping aan.
Deze keer overnachten we op het parkeerterrein van Hotel Kashba , mooi.
Geen voorzieningen maar in de Lounge kunnen we internetten, luxe!
We kunnen nog steeds t.v. kijken en zien zo de laatste aflevering van overspel.
Morgen richting Casablanca.
Zo’n 50 km. Gereden.

• 18 November 2011 - 14:23

Greet & Cor:

Wat een geluk dat be naast dat hij een aardige vent is ook nog een goeie monteur blijkt te zijn. Knap hoor om dat zelf op te knappen met die V snaar. Een geluk is natuurlijk wel dat jullie niet in een moderne volautomatische auto rijden. Met die nieuwerwetse dingen begin je niks met een waterpomptang en een schroevendraaier!!! Veel plezier verder en we zien uit naar de volgende verslagen ;-)

• 18 November 2011 - 19:34

Remko:

mooie foto's ziet er leuk uit, veel plezier met mijn Pa en Ma :) , burca staat mijn moeder goed en die tonijn had ik wel willen vangen.

• 20 November 2011 - 15:03

Jantinus/Cobi:

Goeie dag ee''m
    Zo hoort dat ook ,je moet je het veld kunnen redden met niks (pakkietouw en een knieptang)
    Mooie beelden trouwens in zulke plekken kom je niet vaak in je leven ,mooi dat jullie genieten .
    Hier is alles oke koud weer hier moet je even weer aan wennen ,druk veel over werken ook bij nacht en ontij Cobi is vaak alleen ''zielig he ''
    23/24 nov. weer cursus in Belgie ,trouwens Lucas Wieldraaier is overleden uit Noordlaren,de rijschoolhouder. nou tot zover groetjes jtenco