afzien flink wat kilometers - Reisverslag uit Guardamar del Segura, Spanje van Bé en Magriet - WaarBenJij.nu afzien flink wat kilometers - Reisverslag uit Guardamar del Segura, Spanje van Bé en Magriet - WaarBenJij.nu

afzien flink wat kilometers

Door: beenmagrietopreis

Blijf op de hoogte en volg Bé en Magriet

11 November 2011 | Spanje, Guardamar del Segura

Vroeg vertrokken, klokslag half 9 rede we.
Weer samen met Cor en Jaqueline, goed bevallen gisteren.
Allemaal snelweg, mooi hier ,hoge bergen, kust water en onwijs veel sinasappels, mandarijnen, groente , dadels. olijven geweldig!
En je geloofd het niet 25 graden of meer HEERLIJK...
Zien Flaminco's aan de kust mooi...
en zijn om half 4 al op de camping Marjal.
een overwintercamping, grote campers met slide-out-s, onwijs en luxe hier met sauna, zwembad restaurants fitnisruimte's enz. enz.
Na het borreluurtje, ga ik samen met Jacq. naar Zumba, alles incl. een uurtje zweten ,maar onwijs leuk!
eten laat , heb nog een zak erwtensoep, en roggebrood, het is tenslotte bijna winter.. maar niet heus, wel gemakkelijk.
Vandaag 460 km.
gaan morgen vroeg weg ,al om 7 uur willen we rijden, dan zo,n 600 km. te gaan!

• 11 November 2011 - 22:36

Frits En Ina:

Nou zeg, als ik alles zo lees is dit meer hard werken dan vakantie, haha.
    Temperatuur is in ieder geval een stuk beter dan hier volgens mij.
    Geniet ervan.
    groetjes vanuit een koud Nederland (niet jaloers ofzo hoor......... echt wel ;)

• 12 November 2011 - 08:50

Jose:

Een klein beetje jaloers ben ik wel op die temperaturen!!! Het is hier koud en heeft vanacht gevroren! Brrrrrrrrrrrrrrr.
    Ach ja, verschil moet er wezen!
    Lekker genieten samen van alle moois om jullie heen en vooral van de aangename temperaturen!

Liefs,
    Jose

• 12 November 2011 - 09:49

Greet & Cor:

Dat verhaal van je een dag vergissen in een datum komt ons bekend voor. Hebben wij een keer gehad met een reis naar Spanje. We dachten dat we woensdag begonnen en dat bleek maandag te zijn. We ontdekten het net op tijd maar het is dan inderdaad even stressen!!! We zitten hier trouwens ook in de zon maar dan wel met een 20 graden minder warm!!
    Veel plezier verder, we zijn benieuwd naar het volgende verslag.