bijna, de laatste loodjes!!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Bé en Magriet - WaarBenJij.nu bijna, de laatste loodjes!!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Bé en Magriet - WaarBenJij.nu

bijna, de laatste loodjes!!!

Door: beenmagrietopreis

Blijf op de hoogte en volg Bé en Magriet

02 November 2011 | Nederland, Groningen

We zijn met de laatste voorbereidigen bezig,druk,druk druk.....
Akita is gesteriliceerd,extra inentingen voor haar en voor ons D.T.P. en Hepatitis A, safety first!
De douche is inmiddels "vliegensvlug" door frits van polyester voorzien, is prachtig geworden!!
De auto is topfit, afkloppen, en voorzien van Separ-filter en 2 reserve-wielen.
8 november gaan we naar Steinfort en daar sluiten we aan bij een groep die ook richting Marokko gaat,we hopen dat het klikt , want we kennen hier niemand van, spannend.
Van daaruit rijden we in 4 dagen naar Spanje en na 1 rustdag nemen we de veerboot van 8 uur van Algeciras - Tanger.
Eerste overnachtingplaats is hoogstwaarschijnlijk in Moulay Bousselham aan de kust.
Alle papieren zijn deels al online gedown-loaded en ingevuld veel regeltjes voor invoeren van de auto, verzekeringen, medicijngebruik, extra regels voor Akita( rabiës en gezondheidsverklaring)enz.
Maar we zijn er klaar voor...

• 02 November 2011 - 19:14

Ingrid En Peter:

Beste Be en Magriet en Akita
    Wij wensen jullie een goede reis, maak veel plezier en we volgen jullie.
    Groetjes,
    Peter en Ingrid.

• 03 November 2011 - 06:08

Peter En Judy:

Beste Be en Margriet
    Een hele goede reis en veel veilige kilometers toegewenst.
    Groetjes Peter & Judy

• 03 November 2011 - 08:37

Greet & Cor:

Jullie zijn wel ondernemend hoor!! We wensen jullie een heel goede reis en veelplezier. Kom gezond weer terug. Gaan jullie met een reisgezelschap of idnhet een losvaste groep? Aan de auto te zien lijkt het op de Dakar ralley!!
    Groetjes

• 03 November 2011 - 12:21

Evert En Rika:

Wij wensen jullie een hele mooie en spannende reis toe.Jullie zij echte avonturiers en hoe lang blijven jullie weg.Groetjes Evert en Rika

• 03 November 2011 - 15:28

Siety En Anné :

hallo reisliefhebbers
    we hopen voor jullie goed weer ,geen pech en
    veel bezienswaardigheden en met akita een
    plezierige reis en een goede thuiskomst

• 07 November 2011 - 14:31

Jurrie & Jolanda:

Jullie zijn vertrokken!
    Leuk en gezellig dat we nog even een bakkie hebben gedaan zaterdag! We wensen jullie een voorspoedige reis en hopen snel iets van jullie te lezen.
    Groeten uit het koude Muntendam